Professzionális vezetői asszisztens és irodavezető

Szakképzettség neve

Professzionális vezetői asszisztens és irodavezető

Végzettség szintje

A szakirányú továbbképzés nem emel a bemenetként elfogadott oklevélben megjelölt végzettség szintjén.

Képzési idő

2 félév

A képzés önköltsége

197 000 Ft / félév

Bár diplomás vagy, mégsem találtad még meg a vágyott állást?
Lépj előre és jelentkezz a MILTON legújabb felsőfokú szakirányú továbbképzésére, hogy új lendületet kapjon a karriered!
Legyen szó multinacionális vállalatokról, közigazgatásról, vagy a kulturális szféráról, ma már minden sikeres felsővezető mögött ott áll egy magasan képzett partner.

MIT NYÚJTUNK?

  • Egyedülálló, gyakorlatorientált képzés elsőként az országban
  • A Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesülete szakmai támogatása
  • 1 év ingyenes tagság az IMA Hungary szervezetben
  • 1 év ingyenes nemzetközi tagság a világ legnagyobb, 30 országot átfogó, 47 éves szakmai szervezében, az International Management Assistants-ban
  • Nemzetközi tapasztalatcsere lehetősége
  • Online webinarokon, szemináriumokon, tréningeken való részvétel lehetősége idegen nyelven

Mit kell tudnod a szakirányú továbbképzésről?

E Magyarországon egyedülálló, gyakorlati szempontokat előtérbe helyező képzés hiánypótló a hazai oktatási piacon.

A képzés célja, hogy mind az üzleti, civil szférában, mind az államigazgatásban a cég / hivatal lelkét jelentő irodai hátteret komplex és naprakész ismeretekkel rendelkező, igényes megjelenésű, hatékony időbeosztással dolgozó, a vezetőket professzionális szinten támogató asszisztens munkatársak vezessék, akiknek szakmai és személyes hitelessége megkérdőjelezhetetlen; személyükkel hozzájárulnak az adottcég/hivatal pozitív arculatához.

A képzés keretében a menedzserasszisztensi, irodavezetői, személyi titkári, ügyviteli titkári vagy más hasonló munkakört betölteni kívánó vagy már e területen dolgozó szakemberek a gyakorlatban azonnal alkalmazható szakismeretekre tehetnek szert.

 

Az oklevél birtokában képes

A hallgató magas színvonalon el tudja látni egy közép ill. felsővezető mellett szükséges asszisztensi, irodavezetési, személyi asszisztensi feladatokat hazai és nemzetközi környezetben. Komplex látásmódjával, megfelelő időgazdálkodással hatékonyan tudja segíti vezetői és munkatársai szakmai munkáját.

 

Alkalmas továbbá:

  • az irodai környezet logisztikai és személyi feltételeinek kialakítására és hatékony működtetésére; az irodai napi tevékenység strukturált végzésére;
  • a saját és vezetőjének időbeosztását hatékonyan tervezni; felismeri a fontos és/vagy sürgős feladatok, határidők helyes sorrendjét; komplex látásmódjának kialakítása révén képes lesz a munka időalapú helyes szervezésére;
  • krízishelyzetekben való megfelelő és gyors döntések hozatalára; képes felismerni a megoldási lehetőségeket egy-egy stresszhelyzet feloldására; megfelelően képes helytállni és kezelni a különböző szinten előforduló konfliktusokat;
  • vezetői meetingek, szakmai értekezletek, konferenciák, megszervezésére és lebonyolítására valós és virtuális térben egyaránt;
  • a modern technikai eszközök lehetőségeivel élni, azok segítségével hatékony megoldásokra törekedni mind a munkaszervezés, mind az irodai háttér biztosítása során;
  • a helyes és megfelelő színvonalú írásbeli és szóbeli kommunikáció alkalmazására, a szervezet/cég egységeivel, munkatársakkal, ügyfelekkel, továbbá külső partnerekkel történő megfelelő színvonalú kapcsolattartásra és ennek tükrében a cégarculat közvetítésére;
  • az aktív és passzív viselkedéskultúra-elemek, valamint alapvető protokoll ismeretek helyes, EU-konform alkalmazására, valamint az állami, diplomáciai, üzleti szférával való megfelelő kapcsolattartásra;
  • vendéglátási alkalmak, kisebb rendezvények; kísérő- és kulturális programok szervezésére; delegációk fogadására.

 

A hallgató nyitott a vezetői útmutatások, elvárások és a saját meglátásainak, módszereinek, vezetőt támogató észrevételeinek harmóniáját megteremtésére. Nyitott minden szakmai és személyes konfliktus, probléma azonnali megoldására vertikális és horizontális szinten egyaránt. Képes és nyitott az asszisztensi munkakörhöz kapcsolódó önfejlesztésre, kihasználja az ismeretek bővítésének lehetőségeit.

Hatékony vezetőt támogató eszközrendszerrel rendelkezik, annak folyamatos fejlesztésére törekszik.

Önállóan el tudja látni személyi asszisztensi, irodavezető munkakörét, rugalmasan alkalmazkodva az adott cég/hivatal szervezeti kultúrájához, helyi sajátosságaihoz.

Tudatában van annak, hogy udvarias viselkedése, professzionális megjelenése és fellépése, megfelelő szakmai tudása komplex egységet alkot, a cég „arcaként” van jelen, ezért jelentősen képes befolyásolni a cég arculatát.

Döntési kompetenciákkal rendelkezik a határidők, fontossági sorrendek megállapításában, valamint a vezetői munka hatékony támogatásában, munkáját ennek tudatában végzi, maximális felelősségvállalás mellett.

Szakmai és személyes hitelességére rendkívül nagy hangsúlyt fektet.

Szakképzettség neve

Professzionális vezetői asszisztens és irodavezető

Végzettség szintje

A szakirányú továbbképzés nem emel a bemenetként elfogadott oklevélben megjelölt végzettség szintjén.

Képzési idő

2 félév

A képzés önköltsége

250 000 Ft / félév

Képzés részletei

TÉMAKÖRÖK

  • Office Management ismeretek
  • Rendezvényszervezés
  • Protokoll alapismeretek
  • Stressz- és krízismenedzsment
  • Time Management
  • Kommunikáció, digitális etikett
  • Irodai management
  • Viselkedéskultúra

A KÉPZÉS UTÁN BETÖLTHETŐ MUNKAKÖRÖK

  • Irodavezető
  • Menedzserasszisztens
  • Személyi titkár
  • Titkárságvezető
  • Team asszisztens
  • Irodai ügyintéző

Felvételi információk 

A KÉPZÉSBEN VALÓ RÉSZVÉTEL FELTÉTELE

A képzésben bármely képzési területen szerzett alapfokozattal (BA, BSC), mester fokozattal (MA), valamint főiskolai / egyetemi végzettséggel rendelkezők vehetnek részt.